logo JavaScript
JavaScript
Ve vašem prohlížeči není povolený JavaScript a nelze zobrazit tuto stránku.
Zapněte prosím JavaScript v nastavení vašeho prohlížeče.

Tiskové zprávy

10.05.2016
Praha 5. 4. 2016 – Na pozici generálního ředitele společnosti Whirlpool pro Česko a Slovensko nastoupil Mark Siva, který je tak zodpovědný za rozvoj všech značek portfolia na obou trzích a také za dovršení procesu integrace související s loňskou akvizicí společnosti Indesit. Whirlpool je předním světovým a evropským výrobcem domácích spotřebičů a na českém a slovenském trhu drží významný tržní podíl prostřednictvím portfolia značek Indesit, Whirlpool, Bauknecht a Hotpoint.

Na pozici generálního ředitele Whirlpool Česko a Slovensko střídá Mark Siva dosavadního ředitele Radka Novotného, který během svého 14letého působení přivedl Whirlpool na pozici předního a oblíbeného distributora velkých domácích spotřebičů a leadera v kategorii vestavby prostřednictvím značky Whirlpool. Mark Siva je britské národnosti a do Čech přichází z italské centrály společnosti. V byznysu s domácími spotřebiči se pohybuje téměř 15 let, během nichž pracoval pro různé společnosti v daném segmentu a působil na několika trzích. V průběhu posledních osmi let ve Whirlpool byl odpovědný za kategorii mikrovlnných trub pro region EMEA a následně byl zodpovědný za kategorii vaření, poté působil jako generální ředitel irské pobočky Whirlpool a od roku 2012 až doposud zodpovídal na globální úrovni za spolupráci s klíčovým partnerem IKEA.

Jeho úkolem ve vedení významných trhů Česka a Slovenska bude také dokončení integrace související s nedávným převzetím společnosti Indesit a vytěžení synergií pro obchodní kanály i koncového spotřebitele.

„Whirlpool má na tuzemském trhu významný tržní podíl a velmi vysokou preferenci značky. Nedávná akvizice nás posiluje a vyplňuje prázdná místa v původních produktových portfoliích společností Whirlpool a Indesit. Na tom budeme stavět a uvedeme postupně ještě silnější portfolio s lepšími inovacemi. Naším cílem je vytvářet ‚hodnotu‘ v tomto byznysu, a to nikoliv pouze ve formě nových výrobků. Důležitá je i logistika a poprodejní služby, a proto si bereme z obou firem jen to nejlepší, což je také něco, co můžeme sdílet s našimi obchodními partnery a co je i pro mě prioritou,“ říká ke svým plánům Mark Siva.

Sedmatřicetiletý Mark Siva vystudoval marketing a obchod na Swansea University a EMILYON Business School a University of Mannheim. Narodil se ve Velké Británii a již během svého studia a následně i díky zaměstnání žil v několika zemích. Hovoří anglicky, francouzsky a německy. Je ženatý a má dceru.

starší zprávy
frame-scrollup